sâmbătă, 1 februarie 2014

Popândău şi popândoaică. Dan şi Ari

,,aici popândăul!''
strigă, către mine, 
o popândoaică-bebeluş
şi tu te pricepi la din astea, necuvântătorule?
nu am tobe, dar am voie bună.
încerci o alună, de bun-venit pe a mea lume?
-dar zi, zi,...că io fac muzica-
înfulecă ce înfulecă turbatul
aş zice: încât uită de sport şi alte ture...
 ,,acum mersese o ţigară.'' 
mă uit la el, se uită la mine, 
josul meu şi susul lui
nu a fost prăjită destul Aluna? 
Aluna care străluceşte de singurătate, 
de funingine 
e prăjită mai ceva ca un bob de braziliancă!
plăcerea ţi-a rămas pe buze, popândăule?!
na' belea că vrea ţigară sul acuma'
ţigară de student, cu degete cărunte
A., superba A, e aşa de prăjită ea,
căci zici c-ai ars-o
şi-ai început să fumezi din ea.
,,ce medium eşti, minoro''
tocmai îţi ziceam că aş fuma o iarbă!
...iarbă proaspătă, cu stropi de apă
din nasul unui nor?
ce duce de primăvară dor? 
nu mi-ai zis de-i rea aluna
-mă ciupi minora, uitându-se la mine galeş-
...ca să-ţi pot pregăti din verzui...cunună!
perfect, ai şi venit la timp! ...altă lume
,,iar la vorbăraia asta, tre' o muzică cel puţin brutală!''
popândăul îşi cheamă duşca plină.
întrerupe, ,,că doar nu sunt versuri de iubire!''
zice că la ce-i afară, nu se lasă lat, în joacă
şi până găseşte iarba
mai bine fuge de mine şi trage pe nas ...zăpadă
de la el de jos, din ciudatul cartier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu