sâmbătă, 25 februarie 2012

Nici eu nu ştiu...



Spune-mi te rog, ce rimat paragraf
Din cartea-ţi pot citi,
Pentru a mă găsi
După un specific miros,
Şi a nu mă mai părăsi?
Spune-mi te rog, în ce loc
Aş putea zbura liberă
Şi nu doar în gândire
Pentru a-ţi folosi busola
Şi a şti unde mă aflu,
Şi cât de departe,
Şi de ce,
Şi pentru cine,
Şi pentru a mă readuce înapoi
Doar pentru tine?
Spune-mi te rog, ce culoare de râjnită cretă
Pot folosi oare
Pentru a-ţi transmite prin litere
Ceea ce doresc şi simt
Doar de la tine, chiar pentru tine
Şi pentru a şti
Unde posibil m-ai găsi?
Spune-mi te rog, cât de lung şi-ncet
Să suflu, să pufăi
Peste blânda şi biata păpădie
Uitată poate precum... mine,
Neajutorată precum alegerea din tine,
Pentru a-mi citi mesajul siropos
Format din albişorul puf
Al frumuşelei flori
Împrăştiat printre norii senini?
Spune-mi te rog, cât de des şi format
Să-mi rod unghiile mici
Precum făceam odată
Când aşteptam întâlnirea noastră,
Pe aleea Cişmigiului
Pentru a-mi regăsi urmele
Şi în sfârşit pe mine?
Spune-mi te rog, cât de răsunător
Să glăsuiesc naturii fericirea,
Să glăsuiesc liniştii fericirea,
Mai ales pe a mea, cât a noastră la un loc
Pentru timpul revederii noastre
Atât de impresionante
Şi repejoare, nespus de frumoase?
Sau oare-mi vei spune la locul faptei?
Şi dacă fără coordonate nu mă vei revedea?
Şi dacă nu te voi revedea?
Pământul plouat de mine şi cer, straşnic de fertil
Sigur s-ar surpa,
Cerul imprevizibil, precum un copil nemulţumit
Gata-gata ar putea plânge,
Acoperişurile atât de metodic
Se vor cutremura,
Se vor micşora,
Iar eu, sigur voi înceta
A mai scrie vreo elegie
Sigur că despre dezamăgirea
Ce-o port pentru tine,
La fel ca o scorpie însetată şi uscată,
Şi a mai topi solidele,
Speranţele rămase, speranţele caste
Ce promisesem că le voi spulbera
Şi că nu vor mai exista
Cu privire la tine şi orice altceva
Uite-aici, uite-acolo, în mintea mea.
Şi mai spune-mi te rog, oare vreodată
Voi putea găsi...
Cu sfială-ţi spun eu, copilul tău,
O rimă dulce
Şi de nebănuit
Pentru tine...
Care ar putea cât de puţin
Să te reprezinte
Chiar, numai şi numai, special pe tine?



Acum te rog pe tine. Spune-mi (te rog) ce-i asta. :)

2 comentarii:

  1. din punct de vedere cardio-vascular, e o
    "or sa ma bea zeii candva
    si vor simti in mine gustul tau
    si teii se vor intomna
    de sete si de rau"

    RăspundețiȘtergere