joi, 4 iulie 2013

Noul pierdut - alte aripi

Nu mai esti viu acum,
Nu te mai misti in palme calde,
Ca o lacrima, tremurand
In genele injosite,
In bazinul taiat de torta,
Iubita de furtuna si fulgerul anilor.
Mi-amintesc acum
In ce chip ma luai pe vremuri nesortite
Si ma purtai prin alte camere
Sa tin la piept cei patru pereti,
Sa ma inveti a-i atinge la plecare, la pustiirea lor
Cu verdele pe buze,
Nuantat de-un roi de dorinta
Cununat cu maledictie...

Mi-ai spus tot ce a fost posibil
Dar nu m-ai sarutat lesne
Ca sa ma intreb iara cand voi intelege
Rolul istoriei, o istorie cantata orb
Si care se tot dilata, facandu-ma sa mint
Ce mi-au mai ramas - ceruri,
Si am sa ii intreb daca stiu de trup ca al tau
Prin mlastini negre, ocrotitoare
Sa-mi perturbe arta la fel cum o facea
Omul ce mi-a pus pereti in maini.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu