luni, 30 ianuarie 2012

În amurgul dintre munţi

  

Încet-încet, făcând paşi sfioşi către căsuţa luminoasă de la poalele munţilor, în linul meu mers, inspirând adânc şi ritmat aerul impecabil de proaspăt, mai degrabă înşelător din pricina anotimpului în care zăreşti zăpadă peste tot şi gerul te învăluie, expirând liber mai apoi în largul meu, îmi imaginez că mă aflu pe un tărâm diferit, încercând să uit de toate situaţiile complexe ce-s prezente şi deopotrivă, vor urma să sosească, împreună cu emoţiile şi cele deja petrecute tot atât de singură, undeva unde sălăşluiesc doar eu şi Universul în linişte şi pace. Un Univers tot al meu, în care pe moment doar pe mine însămi mă am ca vizitatoare.
Cutreierând de zor, încep să aud şi să simt cum natura moare pentru câteva ore, sub cerul înstelat, sub cerul în care noi toţi aţipim în amurg şi ne trezim în zorii zilei spre care zburăm, culoare fermecată ce picteaza visul somnului adânc, realist, albastrul sărat, dar aproape ,,îngheţat", cel care domină peste mări şi Oceane, albastrul cer precum gândul ce mă duce departe, spre tărâmul dintre mândrii munţi albi, albastru ca şi culoarea dragei noastre Terra şi tot atât de albastru precum culoarea care se aşează peste minţile mele atunci când mă simt sufocată complet de ceaţa gri plăcut de rece şi uşor umedă din jur. Observ deodată că printre magicul albastru, apar mici punctuleţe strălucitoare, pline de mister, de care aş dori parcă să mă lipesc pentru a zări totul de la altitudine. Reginele-nopţii pluteau în atmosfera deosebită, într-un miros simfonic, scoţându-şi mândre la iveală petalele plăpânde la primul strat de întuneric fin, zărind din ce în ce mai puţin peisajul, instalându-se energia aceea pozitivă, perfectă pentru o drumeţie sub clarul de Lună uşor palidă, meditând la nesfârşit, dar mai mult pentru un somn lin în care să te visezi zburând deasupra propriului Univers magic.
 Semnele de pe albastrul pur mă avertizează că trebuie să mă îndrept de grabă spre cabană. După câteva ore reci de întunecate, vor urma şi zorii zilei dintre munţi, care de asemenea, şi aceştia au povestea lor captivantă ce te poate purta pe aripile gândurilor, până mai departe într-o lume ireală.


Pot spune că asta a fost ceva mai superficial, dar oficial ,,născut" în pauza mare de la şcoală.

2 comentarii: